Blog
  • Main page
29
08
2015

Ο Hilfiger παρουσιάζει τον Rafa στη Νέα Υόρκη

By tgi 0

Ο Tommy Hilfiger και ο Rafael Nadal γιόρτασαν τις νέες συλλογές underwear και tailored του brand και το άρωμα “TH Bold” και αποκάλυψαν τη διαφημιστική εκστρατεία για το Φθινόπωρο του 2015, με πρωταγωνιστή το ίνδαλμα του τένις σε ένα τουρνουά τένις έκπληξη στο Bryant Park στις 25 Αυγούστου 2015. Δείτε το πλούσιο φωτογραφικό υλικό και το σχετικό βίντεο.

Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσίασε το ίνδαλμα του τένις Rafael Nadal ως παγκόσμιο πρεσβευτή των συλλογών underwear, tailored και του αρώματος της Tommy Hilfiger με ένα τουρνουά τένις έκπληξη στο Bryant Park. Ο 14 φορές νικητής Grand Slam αγωνίστηκε με μερικούς από τους πιο καλοντυμένους αντίπαλους της Νέας Υόρκης σε ένα ανεπανάληπτο, γρήγορο αγώνα τένις με σέξυ ανατροπές. Στην εκδήλωση γιορτάστηκε η πρώτη εμφάνιση της νέας συλλογής εσωρούχων της Tommy Hilfiger και αποκαλύφθηκε η διαφημιστική εκστρατεία με βασικό πρωταγωνιστή το ίνδαλμα του τένις.

Ο Nadal συγκρούστηκε σε πολλούς γύρους με top models όπως Chanel Iman, Constance Jablonski, Hannah Davis, Noah Mills, Arthur Kulkov και Akin Akman, όλοι ντυμένοι με ειδικά σχεδιασμένες εμφανίσεις από την Tommy Hilfiger. Κάθε φορά που μια ομάδα έπαιρνε πόντο οι αντίπαλοι έβγαζαν ένα κομμάτι από τα ρούχα τους, ώσπου στο τέλος αποκάλυψαν τα νέα σχέδια εσωρούχων για άντρες και γυναίκες της Tommy Hilfiger. Από την θέση των διαιτητών, οι ηθοποιοί Jane Lynch και Lake Bell ήταν οι οικοδεσπότες της εκδήλωσης όπου ο Rafael Nadal αναδείχτηκε νικητής με τρία συνεχόμενα παιχνίδια.

“Ανανεώσαμε τη συλλογή εσωρούχων για άντρες με ένα look που είναι μοντέρνο, αθλητικό και τολμηρό & ο Rafael Nadal είναι ο απόλυτος παγκόσμιος brand ambassador αυτής της νέας κατεύθυνσης”, είπε ο σχεδιαστής Tommy Hilfiger. “Από την ίδρυση της εταιρείας μου 30 χρόνια πριν, ήμασταν πάντα πρωτοπόροι στα σχέδια και στη διαφημιστική μας εκστρατεία. Η σημερινή εκδήλωση συνεχίζει την παράδοση με τολμηρές, απροσδόκητες καμπάνιες και πρεσβευτές ινδάλματα που τιμούν το πνεύμα της μάρκας μας και έχουν απήχηση στους καταναλωτές μας παγκοσμίως.”

“Λατρεύω τον τρόπο με τον οποίο αυτή η εκδήλωση έφερε κοντά τη μόδα και τον αθλητισμό – ήταν ο τέλειος τρόπος να ξεκινήσω τη συνεργασία μου με την Tommy Hilfiger,” είπε ο Rafael Nadal. “Είμαι περήφανος που παρουσιάζω τη νέα καμπάνια στην καρδιά της Νέας Υόρκης με μια τόσο συναρπαστική εκδήλωση.”

Η διαφημιστική καμπάνια παρουσιάστηκε αμέσως μετά τα μεσάνυχτα στις 25 Αυγούστου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, και θα τρέξει σε παγκόσμιο επίπεδο στα δημοφιλέστερα έντυπα, τηλεοπτικά κανάλια, και σε διαφημιστικές αφίσες στις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου. Οι εντυπωσιακές εικόνες και το αποκαλυπτικό βίντεο της καμπάνιας γυρίστηκε στην πατρίδα του Nadal, στη Μαγιόρκα της Ισπανίας.

Για να σφραγίσει την εκδήλωση και τη συνεργασία η εταιρεία παρουσίασε μια σειρά από ψηφιακές πρωτοβουλίες, συμπεριλαμαβομένης μιας ζωντανής περισκοπικής μετάδοσης της εκδήλωσης που οργανώθηκε από τον fashion blogger Sazan Bazar. Σε μια αποκλειστική συνεργασία με το Funny or Die, ο κωμικός Nate Dern ανέδειξε μια άλλη πλευρά στην παραδοσιακή συνέντευξη τύπου με μια σειρά από βίντεο που θα προβληθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις επόμενες μέρες.

Η συλλογή underwear για το Φθινόπωρο 2015 της Tommy Hilfiger ανανεώνει το κλασικό στυλ με νέα εφαρμογή, βελτιωμένα υφάσματα και προσοχή στη λεπτομέρεια. Οι καινοτομίες στο σχεδιασμό, που περιλαμβάνουν μια τεχνολογία ελαστικότητας τεσσάρων σημείων, συνδυάζονται με τα καλύτερα υφάσματα για ένα σοφιστικέ αποτέλεσμα, με αντοχή και συνέπεια για καθημερινή άνεση. Η ειδικά σχεδιασμένη Συλλογή για το Φθινόπωρο 2015 της Tommy Hilfiger Tailored αναδεικνύει την κομψή σιλουέτα, τον μοντέρνο σχεδιασμό και την πλούσια υφή.

Το άρωμα TH BOLD γιορτάζει το πνεύμα αποφασιστικότητας και έχει δημιουργηθεί για το σύγχρονο άνθρωπο που ζει έντονα, με ανταγωνιστικό χαρακτήρα και αβίαστη αυτοπεποίθηση.

Translate »