Ομαδικά Προγράμματα Γυμναστηρίου – Πισίνας
  • Main page
  • Ομαδικά Προγράμματα Γυμναστηρίου – Πισίνας

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΚΑΔ.  ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ 2018-2019

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΚΑΔ. ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ 2018-2019

ΟΜΑΔΙΚΑ 2018-2019

ΟΜΑΔΙΚΑ 2018-2019

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ AQUA FIT ΚΑΙ AQUA AEROBIC

AQUA FIT ΚΑΙ AQUA AEROBIC

GROYP FITNESS LEARN MORE

SMALL GROYP PERSONAL TRAINING: ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ, ΒΑΛΕ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΕ 30 ΛΕΠΤΑ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ TRAINERS. ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΡΑΝΤΒΟΥ ΣΟΥ ,ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΣΟΥ.

PILATES PERFORMER BEDS: ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PILATES. TO PERFORMER ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ PILATES ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ,ΤΗΝ ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΚΙΝΗΣΕΩΝ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΖΩΗΣ, ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΑΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ. ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ PILATES PERFORMER ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΘΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

DANCE UNLIMITED: ΕΝΑ ΑΠΙΘΑΝΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ,ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΥΝΑΤΗ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ.ΧΑΣΤΕ ΛΙΠΟΣ ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΤΟΝΟ ΑΕΡΟΒΙΟ ΡΥΘΜΟ,ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΧΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ. ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΟΡΟΥ.

ATLANTIS FIT: ΜΥΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΓΡΑΜΜΟ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΒΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΓΥΜΝΑΖΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ.

FLOW YOGA: Η ΛΕΞΗ FLOW ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΡΟΗ,ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ YOGA,ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑΔΥΝΑΜΙΚΗ ΡΟΗ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ.

CIRCUIT TRAINING: ENA ΜΑΘΗΜΑ ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΜΕ ΜΠΑΡΕΣ , ΒΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ.

BASI PILATES : Η BASI ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΓΝΩΣΗ PILATES ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΓΝΩΣΗ. ΕΔΩ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ.

PILATES WITH PROPS: Ο ΜΙΚΡΟΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (ΜΠΑΛΕΣ, ΛΑΣΤΙΧΑ, ΒΑΡΑΚΙΑ)ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΕΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ.

ΚΙΒΟ FIT : ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ KICK BOXING ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΥΠΟ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΕΝΤΟΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.

BRAZILIAN WORKOUT: ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΕΝΤΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΨΙΜΟ ΘΕΡΜΙΔΩΝ. ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ . ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΜΟ . ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΥΕΞΙΑΣ

PILATES CONCEPT: ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗΣ ,ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΕΝ ΤΟ ΒΑΘΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ . ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΜΑΤ ΚΑΙ SMALL APPARATUS.

AEROBIC-TOTAL BODY: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΗ . ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΖΕΣΤΑΜΑ ΜΕ ΑΠΛΗ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ.

FLOWBILITY: ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΙΑΣ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ,ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ,ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ.

MIND YOUR BODY: ΜΑΘΗΜΑ ΟΡΘΟΣΩΜΙΑΣ ,ΠΟΥ ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΥΣ, ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΛΙΓΙΣΙΑ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.

ATLANIS CHOREO: ENA MAΘΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ , ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ.

ATLANTIS DANCE: ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΥΛ ΧΟΡΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΘΕΡΜΙΔΕΣ.

Translate »