Gym Fitness

Gym Fitness

minutes

Level:
Limit of participants
Trainers:

[columns]
[column_left]
[box_header]About[/box_header]

Το Atlantis Sports Club διαθέτει υπερσύχρονο γυμναστήριο. Τα μέλη του Club μπορούν να κάνουν χρήση των γυμναστηρίων δωρεάν, υπάρχουν όμως και ξεχωριστές συνδρομές για το γυμναστήριο ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός.

[box_header]Features[/box_header]
[items_list type=’simple’]
[item icon=’small_arrow right_white’] Τα πιο σύγχρονα οργανα γυμναστικής[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Suspendise venis[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Saunas personicale[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Union terminale[/item]
[/items_list]
[box_header]Trainers[/box_header]
[items_list type=’simple’ class=’top_marker trainers’]
[item icon=’small_arrow right_white’ value=’Πολυετή εμπειρία’]Χάρης Μπαρμπαρούτσης[/item]

[item icon=’small_arrow right_white’ value=’Πολυετή εμπειρία’]Σαραντοπούλου Έυη[/item]

[item icon=’small_arrow right_white’ value=’Πολυετή εμπειρία’]Παπαϊωάννου Μιχάλης[/item]
[/items_list]gymico
[/column_left]

[column_right]

[box_header]Προγράμματα[/box_header]
[items_list color=’dark’ class=’pricing_plan’]
[item icon=’small_arrow right_white’]Pilates: Ενδυνάμωση με αρχή το κέντρο του σώματος. Βελτίωση της σωστής στάσης του σώματος[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Yoga Stretch: Σύνολο δυναμικών & ισομετρικών ασκήσεων με στόχο τη δύναμη, την ευλυγισία, την ισορροπία και την αυτοκυριαρχία[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Yoga: Ασκήσεις βασισμένες στη φιλοσοφία της ανατολής[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Hibs & Abs: Πρόγραμμα με βαράκια ή λάστιχα για τα πόδια και ασκήσεις εδάφους που σκοπό έχει να δόσει το επιθυμητό σχήμα στην κοιλιά, στους γλουτούς και στους μηρούς[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Total Body: Πρόγραμμα με αντιστάσεις (βάρη, αλτήρες ή λάστιχα) με στόχο τη μυική ενδυνάμωση όλου του σώματος.[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Tae Bo: Αερόβια προπόνηση βασισμένη σε κινήσεις πολεμικών τεχνών όπως το Tae Kwon Do και η πυγμαχία. Στόχος είναι το κάψιμο λίπους, η βελτίωση της αντοχής, της ταχύτητας και της ευλυγισίας.[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Zumba: Αερόβια προπόνηση βασισμένη στο χορό (latin, jazz, hip hop). Στόχος το κάψιμο λίπους, αλλά και η αρμονία της κίνησης και φυσικά η διασκέδαση.[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Cardio: Αερόβια προπόνηση με χορευτικά βήματα που στοχεύει στη βελτίωση της κίνησης, της ισορροπίας, της ταχύτητας, της αίσθησης του χώρου. Λόγω της υψηλής έντασης είναι ένα από τα καλύτερα μαθήματα για κάψιμο θερμίδων.[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Body Pump: Έντονο πρόγραμμα με αλτηράκια, μπάρες, λάστιχα[/item]
[item icon=’small_arrow right_white’]Latin: Μαθήμα χορού για αρχάριους και προχωρημένους (rumba, salsa, cha cha, samba…) [/item]
[/items_list]
[/column_right]
[/columns]

Translate »